Články

Návody, tipy a triky

Ako vybrať správny názov domény

Pri vytváraní webovej stránky je pre mnohých rébusom ako vybrať správny názov domény. V tomto článku si popíšeme 9 najdôležitejších vecí, ktoré Vám pomôžu pri výbere správnej domény.…

Mikrostránka – podpora hlavného webu

Efektívnym a moderným nástrojom internetového marketingu sa dnes stávajú mikrostránky. Na Slovensku nie je táto stratégia rozšírená ako v zahraničí, ale prináša pozoruhodné výsledky. Mikrostránka má úzke obsahové zameranie…

Prevádzkovanie eshopu – komu ho zveriť?

eshopove riesenie

Aj v dnešnej dobe sa viacero kamenných obchodov vyhýba prevádzkovaniu eshopu. Hlavným problémom je, že obchodníci sa boja jeho prevádzkovania. Prevádzkovanie eshopu nie je zložité, ak máte správneho…

SEO optimalizácia cesta k lepšiemu vyhľadávaniu

optimalizácia pre vyhľadávače

Mať dnes priestor na internete formou webovej stránky nestačí. Ak Vás Vaši potencionálny zákazníci nenájdu na prvých stranách vo vyhľadávačoch, zrejme nakúpia u Vašej konkurencie. Pre každú službu,…

Email marketing – komunikujte so zákazníkmi efektívne

email marketing

V dnešnej dobe viacerí obchodníci a majitelia stránok podceňujú emailovú komunikáciu so svojimi bývalými, aktuálnymi a potenciálnymi zákazníkmi. Práve e-mail marketing je jeden z dôležitých nástrojov pomocou…

Info podnikanie – ako na to ?

info podnikanie

Info podnikanie je v zahraničí už dobre rozbehnutý fenomén, pomaly sa aj medzi Slovákmi zvyšuje počet info podnikateľov. Pri info podnikaní ide už z názvu o speňaženie…

Zákon o ochrane osobných údajov – registrácia eshopu

zakon o ochrane osobnych udajov eshop

Koncom roka 2013 nabral platnosť nový Zákon o ochrane osobných údajov, ktorý konkrétne pojednáva o nutnosti registrovať internetový obchod (informačný systém) na Úrade pre ochranu osobných údajov.…

Dropshipping, preposielanie objednávok

dropshipping

Dropshipping alebo preposielanie objednávok je stále populárnejšia metóda predaja aj v slovenských eshopoch. Je to veľmi jednoduché, v princípe všetky povinnosti za vás rieši materský eshop, teda eshop, ktorého tovar predávate. Od skladových zásob až po samotné zasielanie tovaru. Vašou úlohou je len starať sa o propagáciu eshopu.

Základné funkcie eshopu

funkcie eshopu

Podobne ako v skutočnom obchode máte bežné veci ako je pokladňa, nákupný košík, možnosť podať reklamáciu, opýtať sa predavača na niečo, tak isto aj v internetovom obchode…

Reklama na Facebooku – oplatí sa ?

reklama na facebooku

V dnešnej dobe sociálnych sietí trávi veľké množstvo ľudí podstatnú časť z online stráveného času práve na sociálnych sieťach. Konkrétne sa budeme venovať socíalnej sieti Facebook, nakoľko…

Copyright © 2011 - 2019 NajReklama s.r.o. | ochrana osobných údajov