Základné funkcie eshopu


Podobne ako v skutočnom obchode máte bežné veci ako je pokladňa, nákupný košík, možnosť podať reklamáciu, opýtať sa predavača na niečo, tak isto aj v internetovom obchode máte všetky tieto veci obsiahnuté v rámci funkcií, ktoré Vaše eshopové riešenie ponúka.

Rozdiel medzi eshopmi ktoré sú momentálne na trhu je okrem dizajnu hlavne vo funkčnom balíku, ktorý od daného eshopového riešenia dostanete. V tomto článku si vysvetlíme základné funkcie, ktoré by mal každý eshop ponúkať bez nutnosti zbytočných doplatkov.

Nákupný košík v eshope

Nákupný košík má v eshope rovnakú funkciu ako v bežnom obchode. Kliknutím na nákupný košík zákazník získa prehľad o tom, čo doň pridal. Nákupný košík sa nezobrazuje ako nová podstránka, je to len informačné okno, ktoré sa na rýchlo vysunie, pre lepšiu plynulosť nákupu.

Pokladňa v eshope

Pokladňa je niečo ako nákupný košík s ďalšou funkcionalitou. V pokladni zákazník vidí aktuálnu sumu nákupu, má možnosť aplikovať zľavový, alebo darčekový kupón, prípadne zobraziť si cenu poštovného vzhľadom na váhu nákupného košíka.

Fakturácia v eshope

Vstavaný systém fakturácie Vám slúži na generovanie faktúr. Nepotrebujete teda mať zakúpený externý softvér, cez ktorý by ste si faktúry generovlai ručne. Náše eshopové riešenia dokážu faktúry generovať automaticky, teda stačí Vám na to jeden klik. Následne si faktúru môžete vytlačiť a priložiť v papierovej verzii rovno do balíku. Taktiež je možné generovať PDF faktúry a tie prípadne zasielať elektronicky.

Skladové hospodárstvo v eshope

Rovnako ako nepotrebujete externý program na generovanie faktúr, nepotrebujete ani samostatný software, ktorý Vám spravuje Vaše skladové zásoby. S našim eshop systémom máte možnosť automaticky evidovať aktuálny počet kusov skladom z daného tovaru. Stačí zadať počiatočný stav skladu a eshop automaticky s každou vykonanou objednávkou zmenší počet kusov skladom o daný počet kusov. Ak si neprajte, aby Váš zákazník videl informáciu o počte kusov skladom, potom je možné eshop pripraviť tak, aby na produktovej stránke videl zákazník len či produkt je skladom alebo nieje, prípadne kedy bude skladom.

Napojenie na porovnávače cien

V dnešnej dobe je napojenie eshopu na porovnávače cien ako je heureka, najnakup, pricemania a iné jednou zo základných funkcií. Veľa ľudí totiž než prejde k nákupu tovaru, tak si najprv tento tovar nájde na porovnávačoch a nakúpi na základe najnižšej ceny tovaru, priípadne odporúčaní k nákupu prostredníctvom daného porovnávača (na základe hodnotenia tovaru / eshopu / reklamnej kampane na daný eshop).

Aby prepojenie s porovnávačmi cien fungovalo automaticky, je potrebné aby Vaše eshopové riešenie dokázalo automaticky generovať tzv. produktový feed. Naše eshopové riešenie má tieto funkcie automaticky už v základe, to znamená že vždy keď zmeníte nejaký popis produktu, alebo pridáte nový tovar, daný porovnávač cien sa o tom dozvie automaticky bez nutnosti Vašich zásahov. Niektoré eshopové riešenia takúto funkcionalitu neumožňujú, preto ich majitelia musia tento produktový feed generovať ručne, čo je z časového hľadiska veľmi neefektívne a zdĺhavé.

Správa objednávok v eshope

Po vytvorení novej objednávky zákazníkom sa Vám táto objednávka automaticky objaví vo Vašej administrácii eshopu. Aby ste sa o novej objednávke dozvedeli včas o nových objednávkach budete dostávať aj emailové notifikácie (možnosť vypnúť). Pri každej objednávke následne uvidíte všetky informácie, ktoré zákazník v objednávke vyplnil, taktiež aj produkty, ktoré chce zakúpiť a informácie o doprave a platbe ktoré si navolil.

Pri každej objednávke máte možnosť meniť stav vybavovania objednávky. Zákazník teda priebežne dostáva informácie o stave jeho objednávky. Taktiež je možne okrem automatických notifikácií odosielať aj vlastné správy, napríklad s číslom pre sledovanie danej zásielky.

Varianty produktov v eshope

Ak plánujete predávať napríklad oblečenie, potom Vám varianty produktov prídu vhod. Vairantou produktu je napríklad farba, alebo veľkosť. Samozrejmosťou je možnosť nastaviť samostatnú cenu / váhu produktu / skladové zásoby pre danú variantu.

Triedenie produktov v eshope

Triedením nemáme na mysli triedenie cez klasické kategórie produktov, to je samozrejmosť. Pokročilé triedenie využíva niektoré vlastnosti produktov, ktoré su totožné pri celom Vašom sortimente. Napríklad máte internetový obchod s oblečením a všetky Vaše produkty majú uvedenú veľkosť a farbu. Váš zákazník si najprv vyberie produkt na základe kategórie trekingová obuv. Následne si výber zúži na základe produktov z kategórie trekingová obuv na základe veľkosti. Vo výsledku teda zákazník nemusí po jednom prechádzať všetky produkty, než nájde tie správne, ktoré najlepšie sedia jeho kritériám.

Systém na správu reklamácií v ehsope

Nakoľko reklamácie patria ku každému obchodu dobré je uľahčiť sebe aj Vášmu zákazníkovi ich podávanie. Náš systém obsahuje možnosť podávania reklamácií prostredníctvom na to určeného formulára. V tomto formulári zákazník popíše dôvod reklamácie, názov a model produktu a táto reklamácia sa Vám automaticky pošle do Vášho administračného rozhrania, kde ju môžete začať vybavovať. Rovnako ako pri správe objednávok, tak isto je možné aj o stave reklamácie automaticky notifikovať zákazníka.

Toto je len základný prierez najpoužívanejších funkcií, ktoré by vo Vašom eshope rozhodne nemali chýbať. Všetky tu uvedené funkcie sú dostupné už v rámci nášho eshopového riešenia eshop Klasický za 699€ !

 

Copyright © 2011 - 2021 NajReklama s.r.o. | ochrana osobných údajov