Články

Rady, návody, tipy a triky

Mikrostránka – podpora hlavného webu

Efektívnym a moderným nástrojom internetového marketingu sa dnes stávajú mikrostránky. Na Slovensku nie je táto stratégia rozšírená ako v zahraničí, ale prináša pozoruhodné výsledky.

Mikrostránka má úzke obsahové zameranie a je vhodná pre propagáciu produktu alebo služby, pre ktorú nie je na korporátnom webe dostatočný priestor, alebo vyžaduje odlišný prístup.

Hlavným cieľom mikrostránky je privádzať pravidelnú návštevnosť na Váš hlavný web, získavať kvalitné spätné odkazy a umiestniť sa vysoko vo vyhľadávačoch na vybrané kľúčové slová.

3d internet browser windows

Mikrostránka a jej kľúčové vlastnosti

  • Špecifické  cielenie na úzku cieľovú skupinu – Mikrostránkou viete zacieliť pozornosť na špecifických zákazníkov.
  • Prevádzkovanie na samostatnej internetovej doméne – Názov produktu či služby je obsiahnutý priamo v názve domény a má tiež väčšiu váhu pre vyhľadávače.
  • Ľahká administrácia – Mikrostránka môže byť  doplnená o administračné rozhranie, ktorého použitie je veľmi jednoduché.
  • Odlíšenie sa od konkurencie – Mikrostránkou sa môžete odlíšiť od konkurencie a pritiahnúť na seba väčšiu pozornosť.

Ak to s optimalizáciou pre vyhľadávače myslíte vážne, mikrostránky by sa mali stať súčasťou Vašej stratégie. Tvorbou mikrostránky si zabezpečíte kvalitné spätné odkazy, pravidelnú návštevnosť a vytvoríte ďalší priestor k prezentácií Vašich výrobkov alebo služieb.

Ak si mysíte, že mikrostránka má pre Vás zmysel, radi Vám pomôžeme s jej realizáciou.

Copyright © 2011 - 2017 | NajReklama s.r.o.