Reklamačný poriadok pre eshop
Všetko o tvorbe eshopu <<- nazad na obsahReklamačný poriadok v eshope zvykne byť dostupný na samostatnej podstránke alebo ako súčasť obchodných podmienok.
Reklamačný poriadok musí obsahovať zákonom stanovené ustanovenia, napríklad:
- dĺžka záručnej lehoty,
- zodpovednosť za vady,
- postup pre uplatnenie reklamácie,
- a pod.
Niektorí eshopári zvyknú od zákazníka vyžadovať vyplnenie ich vlastného reklamačného tlačiva. Takýto postup je však v rozpore so zákonom, nakoľko zákazník môže podať reklamáciu spôsobom, aký sám uzná za vhodné. Tj. pre podanie reklamácie stačí, ak Vám pošle email.
Ku nášmu eshopovému riešeniu dodávame aj pripravený vzor reklamačného poriadku a ostatných náležitostí (vop, odstúpenie od kúpnej zmluvy, GDPR, spracovanie cookies ..).
Aj túto funkciu Vám radi zrealizujeme v rámci nášho eshopového riešenia.Navigácia: « Dobierka | Obchodné podmienky pre eshop »