Eshop – časté marketingové chyby


Nudných  eshopov sú na trhu tisíce. Dbajte na to, aby bol váš eshop jedinečný a návštevníci na neho hneď nezabudli. Jedinečnosť eshopu dotvára už samotný výber domény, sortimentu a plánovanie kvalitného obsahu. Dajte Vašim zákazníkom kvalitný servis, ponúknite záruky a usilujte sa o ich dôveru.

V tomto článku si povieme o 6 najčastejších marketingových chybách pri propagovaní eshopu.

e-commerce

  1. Eshop je nedôverihodný – Príčin je viacero: nevhodný dizajn, zavádzajúce obchodné podmienky, neuvedenie kontaktných údajov.
  2. Slabo prehľadný eshop – Zlé usporiadanie produktov, kategórií, slabá grafika.
  3. Nie je urobená optimalizácia pre mobily a tablety – Mnoho zákazníkov sa dnes pripája na internet pomocou mobilov alebo tabletov, preto treba voliť eshopové riešenie, ktoré podporuje dané technológie.
  4. Významné marketingové aktivity riešia amatéri.  Ak prevádzkovateľ eshopu zoberie amatéra bez skúseností, môže trvať mesiace kým sa dostavia nejaké výsledky, ak vôbec.
  5. Voľba náhodných marketingových riešení – Váš eshop potrebuje pravidelné marketingové aktivity v mnohých smeroch.  Či už sa jedná o SEO – optimalizáciu pre vyhľadávače, Google Adwords, Facebook, Etarget, Linkbuilding a iné techniky. Všetky tieto aktivity sa musia pravidelne testovať a nemali by bežať bez odbornej starostlivosti.
  6. Pomalé načítavanie eshopu – V niektorých prehliadačoch sa zobrazuje nesprávne alebo vôbec nefunguje. Ak sa Vašim zákazníkom Váš eshop nezobrazí včas zrejme ich to odradí a na Váš eshop sa už nevrátia. Vyhnete sa tomu, ak Váš eshop zveríte do rúk profesionálov, ktorý disponujú kvalitným a rýchlym webhostingom.

Budujte úspech Vášho eshopu za pomoci viacerých marketingových aktivít. Hľadajte nápady ako vylepšiť Vaše stratégie a reklamné kampane. Porovnávajte ich,   vyhodnocujte a odhalíte, čo Vám prináša najviac zákazníkov

Copyright © 2011 - 2021 NajReklama s.r.o. | ochrana osobných údajov